«Попереджений — значить озброєний!»

Не знаєте, що робити, коли реклама вашого товару заборонена? Куди подітися і як це вирішити ? Ми вам допоможемо! Для того, щоб розібратися в цьому, нам потрібно визначити, до якої категорії належить ваш продукт. 4216_1   Під заборону рекламування попадають такі категорії товарів:

  1. Алкогольні напої
  2. Тютюнові вироби
  3. Лікарські засоби
  4. Зброя
У рекламуванні цих товарів є декілька нюансів, які ви повинні урахувати. Наприклад, реклама тютюну заборонена, тому саме у цьому  випадку ми можемо користуватися таким прийомом як: Про́дакт-пле́йсмент (англ.product placement, «прихована реклама») — рекламний  прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп’ютерних  іграх, музичних кліпах або книгах має реальний комерційний аналог. Зазвичай демонструється сам рекламований продукт, його логотип, або згадується про його хорошу якість. Про́дакт-пле́йсмент має свої плюси і мінуси. шш Плюси: 1. Велика цільова аудиторія. 2. Впізнаваність. 3. Дозволеність. Мінуси: 1. Висока вартість. 2. Безрезультатність, якщо ваш продукт маловідомий. 3. Ваш продукт може стати заручником негативного образу персонажа з фільму або книги. Зваживши всі «за» і «проти» ви зможете обрати, підходить вам це чи ні . ро   З рекламою алкогольної продукції трішки простіше. Вона дозволена на телебаченні, але з установленими часовими рамками з 23:00 до 6:00 години ранку і з обов’язковим попередженням про те, що вживання алкоголю може нанести шкоду вашому здоров’ю. До того ж, ви можете виступати спонсором показу, але тут теж треба бути обережними. Як спонсор, ви маєте право на демонстрування своєї марки чи логотипу, але його не можна озвучувати.   Ви можете називати ключові слова зі своєї реклами, для того щоб вас впізнали, як, наприклад,  зробили рекламісти бренду «Воздух».  У своїй рекламі, на правах спонсорства, вони використали легкий слоган «П’єш , як дихаєш», який підштовхує потенційних покупців до назви бренду. Тепер  перейдемо до реклами ліків. Реклама ліків – це також дуже тендітна тема. Запам’ятайте, реклама ліків, які відпускаються тільки за рецептом лікаря — заборонена! Під заборону підлягає демонстрація частин тіла, уражених хворобою. Також у всіх  видах реклами ліків  повинно бути застереження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я», яке повинне займати 15% вашої реклами.о   Тепер ви знаєте, як правильно рекламувати ліки, тому ми йдемо далі. Реклама зброї – заборонена. Виняток — рекламування на виставках. Ми з вами розібралися, де і в яких галузях правильно рекламувати ваші товари і мало не забули про один із головних каналів реклами  — Інтернет. Один із найвільніших і вседозволеніших полів для розміщення вашої реклами. Та якщо ви добросовісна людина та чесний підприємець ваша реклама  навіть в Інтернеті буде правдивою, а головне — не буде порушувати законів.    

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *